Vill ni veta vad som händer i stallet?

I så fall ska ni läsa den här alldeles fantastiska och mycket underhållande bloggen! Varsågoda för tips 🙂

I övrigt så kan jag berätta att jag och fina Carla idag har gjort vårt bästa ridpass tillsammans sedan jag fick hem henne. Så glad!! Vi jobbar just nu med att flytta undan skänkeln med svag tvärning i skritt, stora volter i trav, övergångar mellan skritt och trav + lite galopp. Idag var första gången som jag testade att inverka lite i galoppen och hon svarade jättebra på det. Snart är det dags att ta fram några travbommar. Om några veckor är vi förhoppningsvis klara för vår första träning. Älsklingshästen!

Carla och jag

Kommentera

