Tillförsikt

Jag ser verkligen fram emot det nya året och det är underbart skönt att få känna så! Visst, det går aldrig att veta vad som lurar runt nästa hörn, men jag försöker tänka att jag varje bra dag ska buffra energi för att orka med de dåliga dagarna.

Här är några små och stora saker som jag önskar mig av 2014:

  • Att komma ut och tävla lite med Carla
  • Regeringsskifte vid valet i höst!
  • Att få sommarjobba på Vivaldi igen
  • Mycket tid med mina djur
  • Åka till Berlin eller annan europeisk stad med fina vänner
  • Studiedisciplin och motivation…
  • Min första tatuering
  • Att c-uppsatsen blir färdig och godkänd
  • Välgång och hälsa för mig och alla som jag bryr mig om, förstås!

IMG_2470

Kommentera

