Bloggkalendern: GOD JUL!

24. Valfritt ämne

Härmed är bloggkalendern i mål och jag vill passa på att önska er alla en riktigt god jul! En extra tanke skickar jag till er som ofrivilligt är ensamma idag, och andra dagar. Själv har jag den stora turen att ha en familj att fira med. Mamma, pappa, bror, farmor, två katter och en hund har julat idag. Vi har ätit julbord, druckit glögg och öppnat klappar. Det finaste var när Prins lade sig i soffan intill farmor och hon fick klappa honom ❤

Snälla Hannah tar hand om Carla, hon fick inte följa med till Kalmar tyvärr… Men jag vet att hon har fått många morötter! Bästa julklappen var tömkörningstömmar, så nu ska jag lära mig att tömköra på riktigt. Blir spännande.

Alla kära bloggläsare, oavsett om ni firar jul eller inte, jag hoppas att ni har det riktigt bra idag!

549061_10152191194489027_1253988843_n

Kommentera

