Bloggkalendern: 17 december

17. Ett användbart tips eller knep som jag vill dela vidare

Okej kidz. Här är ett tips från en trött trettioåring (inte riktigt än, men snart!): Handla med självscanning! Sedan Willys införde detta fantastiska system har mitt blodtryck sänkts, min köångest minskat och mina handlingar blivit så mycket mer problemfria. Man slipper alltså köa, kan se vilken summa som man har kommit upp i och det är så himlans skönt. Som ett plus i kanten fick jag en bonuscheck från Willys på 50 kronor så här lagom till jul. Den ansträngda studentbudgeten tackar och bockar.

One thought on “Bloggkalendern: 17 december

  1. Åsa skriver:

    Jag självscannar också på Willys och tycker att det är jättesmidigt! Dock får jag alltid världens jäkla ångest när det blir kontroll! Jag har aldrig haft några ”fel” när de kontrollerat mig, men jag känner mig ändå som om jag har snattat hela butiken!

Kommentera

