Bloggkalendern: 15 december

15. Tack för att du är min vän!

Jag har så många fina vänner, det skulle kännas hemskt att bara välja ut någon eller några att skriva om. Över lag så tycker jag att vänskapen borde värderas högre, idag är det så mycket fokus på den romantiska kärleken och vänskapen får inte ta så mycket plats. För mig har alltid vänner varit viktigare än eventuella kärlekar. Vännerna som stöttar, peppar, får mig att våga testa nya saker, tröstar och som är ärliga när de tycker att jag har gjort något som är fel. De som finns där när jag behöver sällskap och som respekterar att jag ibland vill vara för mig själv. De som jag träffar dagligen och de som jag bara träffar ibland, men som ändå är mina vänner.

Ofta tänker jag att ni är så mycket bättre och finare än vad jag har förtjänat. Utan er hade livet inte varit lika värdefullt ❤

CIMG1056Fyra vänner i Barcelona

Kommentera

