Bloggkalendern: 13 december

13. Något som gjorde mig riktigt stolt

Glad Lucia på er, alla blågg-läzare!

Något som gjorde mig riktigt stolt hände faktiskt förra veckan. Det är nämligen så att jag och min uppsatskollega C har haft lite gnissel i maskineriet. Vi är fundamentalt olika, men ska ändå försöka få ihop en c-uppsats. Det hela ledde till ett riktigt melt down från min sida (vem annars?) förra veckan. Inför uppsatskollegan, vår handledare och examinatorn… Nåja, man har ju rätt till sina känslor, så när jag väl hade hämtat mig så skämdes jag inte så mycket. Jag är faktiskt snarare stolt. Stolt över hur vi har rätt ut det och hur vi nu anstränger oss för att förstå varandras behov och känslor. Jag tror att det kommer att göra vår uppsats bättre än om vi hade tassat på tå för varandra genom hela processen. Dessutom tror jag att det gör oss bättre rustade för det framtida arbetslivet, vilket ju är målet med utbildningen.

Okej, slut på inziktzfullhet för idag.

Mvh Hela världens lilla vän

2 thoughts on “Bloggkalendern: 13 december

  1. Elina (har rett ut rättningen) skriver:

    Elin, ett stavfel, var du nykter när du skrev inlägget?! :o].

Kommentera

