Bloggkalendern: 12 december

12. En mycket trevlig överraskning!

Något som överraskat mig i år är hur kul jag har tyckt det har varit att nätdejta! Jag hade en fin vän som dejtingcoach när jag började i vintras. Det ledde till att jag träffade A, bara en sån sak! Jag är inte så förtjust i att gå på krogen, men det händer ju ändå att jag blir sugen på att träffa någon. Nätdejting har visat sig perfekt! Naturligtvis måste man ta det försiktigt, se till att träffas på offentlig plats första gången och gärna ha talat om för några stycken vem man träffar och var. Jag har i alla fall hittills haft tur i mitt sökande.

2 thoughts on “Bloggkalendern: 12 december

  1. Mette skriver:

    Visst är det kul med nätdejting! Jag och David träffades via nätet:-)

Kommentera

