Bloggkalendern: 10 december

10. Det godaste jag ätit!

Mycket svårt att svara på detta alltså, jag som älskar nästan all mat… Det kan vara pizzan från Krikors, indiskt från King of India, brunch-burgaren när jag var utsvulten i Barcelona, något som Emelie eller mamma har lagat. Svårt att veta! Fast om jag bara får säga en sak som varit godast i år så väljer jag nog den italienska buffén, lagad på restaurang Gula Hästen och serverad på Thottska Villan, Strömsholm. Vi åt den senast när vi hade ”sista kvällen med CUS-gänget” i samband med riksungdomsmötet i maj. Tyvärr har jag ingen bild på buffén, men några andra matbilder ska jag nog kunna bjuda på 🙂

IMG_2846 IMG_2865 IMG_2885 IMG_2888

Mat är gott 🙂

 

Kommentera

