Bloggkalendern: 7 december

7. Den bild jag är mest nöjd med

Jag är verkligen ingen framstående fotograf. Jag har en digitalkamera, men oftast fotar jag med mobilen, den bästa kameran är som bekant den som är med… De bilder som jag är mest nöjd med är inte de som är mest genomtänkta eller konstnärliga, utan de som ger får mig att minnas goda stunder eller som föreställer någon som jag älskar. En bild från i år som jag verkligen älskar är den här:

IMG_2311Prins och Lilla D gosar i skuggan. Tagen med min iPhone.

Kommentera

