Bloggkalendern: 4 december

4. Utan tvekan den låt jag lyssnat mest på i år

Jag tror att det är den här:

Sjukt bra låt! Andra som jag har lyssnat mycket på är Charli XCX – You – Ha Ha Ha, M.I.A – Come Walk With Me och 1987 – Ocean. Det enda band som jag har sett live i år är First Aid Kit, vilket inte var helt fel. Jag tycker att Hästpojken och Jonathan Johansson är några som har släppt bra album i år. Jag lyssnar sällan på hela album längre, men deras har jag lyssnat in. Väl värda detta!

Kommentera

