Tisdag

Jag vill: ligga i fosterställning och krama hunden

Jag borde: skriva på c-uppsatsen

Jag ska: snart åka till stallet och därifrån vidare till Älmhult där jag ska jobba ikväll

Det verkar inte som att det kommer att bli ljust ute idag (heller), det är tydligen internationella mansdagen (till skillnad från alla andra dagar om året då eller?) och jag tackade nej till lunch med vänner för att slippa stressa. Ja, ni hör ju. Det är misär på hög nivå här.

Nåväl. Jag spottar i nävarna och tröstar mig med köttbullelunch på Ikea innan jobbet.

 

PS. Ni vet väl att ni kan följa min fabulösa blogg med Bloglovin? På så vis riskerar ni inte att missa något inlägg, klicka bara på knappen längst upp till vänster i menyn.

Kommentera

