När någon som man tycker om har det bra

En ponny som mitt hjärta, av olika anledningar, slår lite extra för heter Mauritz. Det är ju så med djur, att eftersom de inte kan prata så får vi människor föra deras talan. Jag skulle vilja påstå att jag vid några tillfällen förde Mauritz talan, vilket ledde till att han fick komma till kunniga människor där han har ett riktigt bra liv.

Hans nya ägare Linnea har en blogg som ni hittar här. Där finns också film på Mauritz när han hopptränar.

IMG_2191 IMG_2181
Jag och M i somras. Lille hjärtat, vad jag är glad över att du har det bra!

Kommentera

