Den stora höstenkäten

Älskar listor 🙂 Den här är lånad från Quetzalas blogg.

Vad ser du fram emot just nu?
Att få träffa min goa Carla-häst varje dag 🙂

Vad hatar du med hösten?
Mörkret. Kylan. Regnet. Leran. Blåsten. Tröttheten… Vad finns det att älska med hösten, liksom?

Vad har du på dig i höst?
Pyjamas, ridbyxor, gummistövlar, raggsockor. Oftast inte allt samtidigt.

Vad exakt gjorde du vid denna tiden förra året?
Pluggade, red på fine Rickard, letade efter balans i livet. Gick promenader med hunden, hade en kärlekshistoria som var en berg-och-dal-bana.

Med sommaren fortfarande färsk i minnet…Vad var bäst och sämst med sommaren?
Bäst: Vädret, det härliga betet som Rickard gick på, mitt braiga sommarjobb, att jag bodde på landet.
Sämst: Kan inte direkt komma på något dåligt? Att jag inte var ledig så mycket, kanske?

Visa fem bilder från förra hösten och berätta om dom!

IMG_1051
Vi hade gemensamma onsdagsmiddagar i kompisgänget, här är supergod höstig gryta lagad av bästa Emelie!

IMG_1082
Prins och jag hängde med lilla D.

IMG_1087
Jag representerade CUS på ridsportforum. En stor ära, som vanligt.

IMG_1111
Halloweenfest i Kalmar!

IMG_1180
Prins och hans syrra Signe fyllde ett år och Karin gjorde tårta 🙂

Vad lyssnar du på för musik i höst? (ev alltid)
Jonathan Johansson
The Sounds – Hurt the ones I love
1987 – Ocean
Au Revoir Simone – Crazy

Med mera. Förstås.

Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Att använda barn-olja i duschen! Befriar en från torrfläckar och narig hud. Det är det bästa tips som jag själv någonsin mottagit 🙂

Och sist men inte minst… Vad är hösten för dig?
Något som måste överlevas… Hårt jobb, solljusbrist, inställda uteritter på grund av älgjakt. Och så lek med hunden bland nedfallna löv förstås 🙂

4 thoughts on “Den stora höstenkäten

  1. Haha, jag läste ”hästlista”! Inte undra på, va?

  2. Mirja skriver:

    sikken roligt bild från halloween du hade… det var skojj minsann!!

Kommentera

