Hästägare Elin Gunnarsson

Idag har varit en lång och spännande dag. Jag är helt slut och jättejätteglad!

JAG HAR KÖPT EN HÄST!!! 😀

Jag har velat skriva ut det här länge, men varit rädd för att jinxa allt genom att berätta. Det är fina lilla Carla som har jobbat som ridskolehäst på mitt tidigare jobb, som nu står i en box i samma stall som jag har Rickard i. Rickard kommer att åka hem till sin ägare Helena i november.

Carla är sju år och jag red henne en hel del när jag jobbade på ridskolan. Jag har hela tiden sagt att om hon någonsin blir till salu så skulle jag vilja köpa henne. Det är lite som en saga… 🙂 Fina lilla tjejen ❤

Jag är alldeles för trött för att skriva något vettigt, så ni får en liten film från en tävling förra hösten så länge:

4 thoughts on “Hästägare Elin Gunnarsson

  1. Ida skriver:

    Finaste Rickard… Har du tröttnat på honom?:( pussa och krama honom från mig och hälsa Carla! Kommer bli tomt utan henne:) men hon kommer i trygga händer:)<3

  2. Klara Gunnarsosn skriver:

    Grattis Älin! Vad roligt med ny hest, hoppas den är snel. (hehe, jag hoppas att inte alla tror att jag är dyslektiker, men jag bjuder på det!)

Kommentera

