Throwback

Eftersom min älskade mobil är på lagning (snyft) så har jag fått starta upp min gamla. Hittade en massa roliga bilder, som jag förstås måste dela med mig av.

IMG_0030
Valborgskalas på Klangens 2010. Jag gillar den blonda hårfärgen på mig, kanske skulle försöka färga tillbaka det?

IMG_0235
Jag, CC och ett helt gäng andra goa typer såg Jesper Rönndahl på Sivans. 2010

IMG_0247
Ryttargala 2010, den första för mig.

IMG_0333
Kisar mot vårsolen i Borgholm, 2011. Holgersson är nyinflyttad Kalmarbo, tillika fotograf.

IMG_0367
Tar emot pris för TRS räkning på Riksidrottsmötet i Uppsala 2011.

2 thoughts on “Throwback

  1. Mette skriver:

    Åh härliga bilder och härliga tider!!! Saknar er alla och Växjötiden!

Kommentera

