Statistik, dunjacka och toalettstädning

Hej alla trogna kamrater som klickar in på bloggen, trots den kassa uppdateringen i veckan!

Detta har jag gjort istället för att blogga:

  • Varit på en föreläsning och två workshops om statistik på universitetet. Det finns ju en anledning till att jag är samhällsvetare – att jag är dålig på statistik och siffror… Puh. Men nu är det inte mer sånt den här terminen.
  • Jobbat två dagar på dagcentret där jag sommarjobbade. En dag jobbade jag med omsorgstagarna och den andra dagen hade jag köket och städningen. Det var slitigt att vara städerska, vill jag lova!
  • Ridit på fine R the horse + varit med när medryttare Alex har ridit.
  • Råkat tappa min mobil i marken så att displayen gick sönder… Buhu, utan smartphone försmäktar jag på denna Växj-ö. Typ. Fast nu har jag lyckats kicka igång min förra telefon och lämnat in den trasiga, så jag hoppas att jag får en ny nästa vecka.
  • Använt vinterjacka för första gången den här säsongen. Kallt idag!

I helgen blir det ridskolejobb, Älmhult imorgon och Kalmar på söndag. Det ska bli jätteroligt! Några blogginlägg hoppas jag också på att få ihop.

Trevlig fredag på er!

Kommentera

