Fredagsgodis för mina öron

Idag är lite som julafton, fast bättre. Jag hade sett fram emot att Jonathan Johansson skulle släppa sin nya skiva den 23 oktober, och så släpptes den på Spotify redan idag 😀 Lyckan! Det blir repeat här i draknästet hela helgen.

Ett språk för de dömda heter albumet och du hittar det här. Mitt favoritspår är än så länge nummer 3, Stormen och vågorna. (Om det inte hade låtit så makabert så hade jag skrivit att jag skulle vilja att Jonathan sjöng den på min begravning. Men det låter ju helt sjukt, så det skriver jag inte.)

ett språk för de dömda

Kommentera

