Ångest är vår arvedel o.s.v.

I morse vaknade jag med illamåendet från helvetet. Det tog mig en stund att komma på att jag glömde att ta både morgon- och kvällsmedicinen igår, därav yrsel och illamående. Puh. Utsättningssymptomen som jag får när jag glömmer medicinen är verkligen inte att leka med. Turligt nog har jag varit ledig idag, för jag har mest orkat ligga i fosterställning och spela tetris på mobilen… Gråtit några skvättar, duschat sittandes och haft ångest. Nu är klockan 18.37 och jag har äntligen fått i mig lite mat och börjar känna mig som en normal människa igen.

En annan sak som är tur är att min lille hund är så snäll och orkar med en matte som inte fixar några stora aktiviteter. Gick ner till sjön ett par hundra meter härifrån med honom och då lyckades han ramla i… Så förvånad han blev! Var nog inte jättevarmt i vattnet.

Slut på gnäll: Har ni hört den här låten? Jag vet ingenting om bandet, men låten är helt sjukt bra! Måste forska vidare i detta…

2 thoughts on “Ångest är vår arvedel o.s.v.

  1. Emelie skriver:

    Det är en befrielse de där gångerna när en kommer på VAD det är som är problemet, då går det att överleva till medicinnivåerna är i balans igen. Tack och lov! Hoppas det stabiliserat sig för dig nu!

Kommentera

