Topplistan

Nu har jag bloggat i lite drygt tre månader och tänkte att det kunde vara skoj med lite statistik. Här kommer fem-i-topp över de mest läsa blogginlägg som jag har skrivit, so far:

  1. Vi botar symptomen, men sjukdomen finns kvar från den 15 juli.
  2. Ett riktigt drömjobb från den 4 september.
  3. Svar från Penny Girl… från den 3 oktober.
  4. Jag kan leva som vem som helst, om jag tar mina mediciner (del 2) från den 4 augusti.
  5. ”När man är rik är det lätt att leka Che Guevara” från den 28 juli.

Jag gillar att det är olika ämnen som har fångat er läsares intresse! Min blogg är ju lite spretig, eftersom jag skriver om allt möjligt som jag kommer att tänka på. Det är också det som gör att jag tror att jag kommer att kunna hålla motivationen för att blogga uppe 🙂

Kommentera

