Facebook, vi måste prata om det här…

Alltså detta med ”suggested posts”. Jag brukar få hund- och hästrelaterade, studentgrejer och kläder/skor/smink, typ. Okej, ibland handlar den riktade reklamen om att gå ner i vikt eller dejting eller ”är du gravid?”. Men oftast ändå rimliga grejer. Tills igår, när detta dök upp:

Namnlös bildIdag kom en likadan, fast då var det Moderaterna som Facebook tyckte att jag skulle stödja.

Alltså Facebook. Du och jag har hängt ihop sedan 07/08 någon gång. HUR kan du ha missat mina ”grundläggande värderingar” så kapitalt? Jag tror att vi behöver en paus i vår relation. Kanske parterapi kan vara något? Hur skulle du vilja lösa det här?

Mvh Sårad

Kommentera

