Dags för en lista!

Här kommer omistliga fakta om drakkvinnan!

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Jag är ju ett fullfjädrat emo som älskar så kallad självmordsmusik… Några favvosar: Blue med First Aid Kit, Pills med The Perishers, Back to black med Amy Winehouse.

Beroende av:
Kaffe och choklad. Min smartphone. Internet. Gulliga djur ❤

Vem behöver du mest just nu:
Prins!

Vad tror folk om dig?
Att jag är duktig, ordentlig, uppstyrd och alltid har ordning och reda.

Stämmer det?
Ibland är det skillnad på vad som syns och vad som känns.

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är smart (!). På senare tid handlar komplimangerna om att bloggen uppskattas.

Brukar du skratta för dig själv?
Ofta! Skrattar högt när jag tänker på något roligt. Alla tror att jag är galen.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Hej! Vi har skickat en faktura till din internetbank o.s.v. Mvh Telenor

Nästa mål i ditt liv:
Blir klar med studierna, utveckla företaget. Har privata mål också, men de är HÄMLIGA tills vidare… <— cliffhanger

Hur svarar du i mobilen?
”Det är Elin”, ”Hej!”, ”Hallå” eller ”Tja!” är de vanligaste.

Vem ringde dig senast?
Emelie

Antal timmar sömn inatt:
Nio, typ.

Brukar du komma i tid?
Det varierar väldigt. Förut var jag alltid i tid, nu händer det titt som oftast att jag är några minuter sen.

När mår du bra?
När jag är med vänner, med min hund, när ett ridpass har gått riktigt bra. När jag äter något gott 😀

Hur känner du dig nu?
Ganska nöjd, lite törstig.

Vanligaste färg på dina kläder:
Grått, svart, mörkblått, rött.

Var du aktiv i skolan?
Jag har alltid haft lätt för mig, var flitig men tystlåten. Hade höga krav på mig själv.

Favoritdryck på morgonen:
KAFFE. Och vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Mellan 22 och 23 om jag inte är supertrött.

Är du blyg?
Lite, alltså jag är en introvert person, för er som tycker att det är ett relevant uttryck.

Sysslar du med någon idrott:
Ridsport!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nä. Jag är otroligt oromantisk. Blir sällan kär och behöver lära känna personen i fråga för att det ska bli aktuellt med såna känslor.

Är du bortskämd?
Jag är en bortskämd medelklassnorunge på många sätt. Jag har det gott ställt materiellt ställt och har haft det så hela livet.

994021_10152243406294027_652218569_n

Kommentera

