Tipsar’n

Nu ska jag bjussa på några bloggtips:

Här är ett inlägg från en rätt så nystartad blogg. Det handlar om ångest och beskriver varför kroppen reagerar som den gör när man får just ångest. När jag har mått dåligt har det hjälpt mig mycket att veta varför vissa reaktioner uppstår. Hela bloggen bör dock undvikas av den som är känslig för viss… destruktivitet. Själv älskar jag den!

Det här skojiga inlägget blev jag själv tipsad om. Helt underbart! Bör undvikas av dig som ogillar/har svårt att förstå satir. För övrigt undrar jag när det ska avslöjas att Blondinbella är ett konstprojekt?

Ni som har hängt med förut vet att en av mina favoritbloggar är Hej Blekk! Därför blev jag extra glad när Michaela skrev att hon den här veckan ska gästblogga på Ligga med P3. Bör undvikas av dig som är antifeminist.

In och läääääs!

Kommentera

