Barcelona, baby!

Uppenbarligen så hade ni saknat mig, för läsarstatistiken är på topp idag 🙂 Gillas!

Tyvärr finns det ju ingen glädje som varar och jag kommer att lämna er snart igen, för imorgon drar jag och tre fina vänner till Barcelona! Det ska bli så skönt att få komma ifrån det här iskalla höstlandet, om så bara för några dagar. Vi ska äta tapas, dricka mojitos, kanske bada i poolen på hotellets tak och helst undvika att bli ficktjuvade. Det ska bli fett.

Jag ska försöka svänga ihop några tidsinställda inlägg så att ni har något att läsa medan jag förlustar mig. Kanske finns det till och med wifi på hotellet så att ni kan få se några fina mobilbilder?

Laters!

Kommentera

