Newz

Har ni sett att jag har lagt in mitt Twitterflöde i vänsterkanten av blåggen? Tänkte att jag på så vis skulle kunna ge mig själv mer motivation till /att twittra roliga/arga/intressanta grejer. Jag har också lagt till ett så kallat etikettmoln, där man kan se vilka ämnen som jag oftast bloggar om. Kanske kan vara intressant för någon mer än jag själv?

Förresten så kom det ett erbjudande från Studentkortet idag, om att skapa reklaminlägg på bloggen och på så vis få intäkter när någon köper det som man bloggar om. Det tycker jag känns väl mycket som att sälja sin själ till djävulen, så det nappade jag inte på. Förresten har jag inte så många läsare (än!) att det skulle vara lönt.

På tal om ingenting: I nästa nummer av Tidningen Ridsport intervjuas jag om ridlärares arbetsmiljö. Det får ni kolla in!

Kommentera

