Skulle ta en fin bild av mig och min hund

Gick sådär…

20130915-185825.jpg

5 thoughts on “Skulle ta en fin bild av mig och min hund

  1. Åsa skriver:

    Haha, bästa bilden!!!
    Måste fråga… har tänkt på det länge, men inte kommit mig för att ställa frågan: Vad är det med dig och drakar?

  2. Åsa skriver:

    Precis när jag postat kommentaren kom jag på att det kan tolkas som att Prins ser ut som en drake, och det gör han visserligen på den bilden, men tänkte mer på bloggens namn, och har för mig att du hade en drake som profilbild på fb förut.

    • Haha, jag gillar drakar jättemycket! Det började med att jag tittade på teveserien Merlin där det är en animerad (?) drake som sprutar eld och pratar. Blev besatt… Sedan fick jag en fin liten drake i 25-årspresent av mina vänner, han heter Rune-Dragan. Det är han som har varit på min profilbild. Inser ju att det inte låter riktigt klokt, men så är det! Jag tänker att drakar är bra att ha som skydd mot allt som är ont.

  3. Åsa skriver:

    Jag såg något avsnitt av Merlin, tyckte det var ett ganska rart program, men då var säsongen slut så jag har inte sett så mycket. Däremot har jag ett TV-spel där man är en lila drake som typ räddar världen! 🙂

Kommentera

