Dagens i-landsproblem

– Att det är så mörkt. Jag kan liksom inte riktigt acceptera att det börjar mörkna så tidigt. Brukar det vara så här om hösten? (Såklart det brukar, men jag VILL INTE!!)

– Jag har ätit en halv påse Polly. Mår illa.

– Att lägenheten är full av osorterade papper som jag borde göra något åt.

– Min universitetskurs börjar på tisdag och jag har inte kastat ens ett halvt öga på litteraturlistan.

– Att det inte är vanliga Musikguiden i P3 ikväll, utan Fredagsmixen, fast det är torsdag.

 

 

 

Nåväl. Det ordnar sig. Sägs det…

(Så pass fint ändå att ha en blogg att få gnälla på!)

Kommentera

