”sex blåggare”

Haha, älskar att någon har kommit in på min blogg genom att söka på ”sex blåggare”. Antar att den personen inte var ute efter sex stycken bloggare, utan bloggare som skriver om sex. Det känns inte riktigt som om jag matchar den sökningen (än… ;)). Jag försöker ju skoja till det lite ibland genom att kalla blåggen för just blåggen med å, det var väl det som var grejen. Annars har jag tyvärr inte så många roliga sökträffar att bjuda på.

Idag är det fredag, jag har varit ledig hela veckan och har ytterligare en ledig vecka framför mig. Inte fel alls! Helgens tips är såklart att titta på EM-finalerna i hoppning och dressyr. Jag gör det, samtidigt som jag håller andra ögat på Equipe och resultaten från Champion of the Youngsters på Grevagården. Där är två bekanta med och tävlar, så jag håller mina tummar!

Peace!

IMG_1740

Kommentera

