Vill ni dela med er?

Jag har fått flera positiva kommentarer angående mina inlägg om psykisk ohälsa. Det gör att jag ännu mer känner hur viktigt det är att försöka få bort stigmatiseringen kring detta. Jag har berättat min historia här på bloggen, men skulle vilja göra ännu mer. Därför tänkte jag fråga er läsare om ni är villiga att dela med er av era erfarenheter av psykisk ohälsa? Det kan vara något stort, något litet, något som ni vill slippa bära ensamma, något som ni tror kan vara till hjälp. Det kan vara positiva erfarenheter eller negativa. Allt är välkommet! Självklart får den som vill vara anonym!

Skriv här i kommentarsfältet, mejla mig på elin1985@hotmail.com eller skicka ett PM på Facebook. Om du har en egen blogg kan du skriva ett inlägg och sedan länka till det i mitt kommentarsfält. Jag publicerar sedan era berättelser på min blogg.

Peace! ❤

 

Kommentera

