God morgon!

Idag vaknade jag före klockan. Händer otroligt o-ofta, värt att fira… I vanliga fall får jag äta en smörgås i bilen till jobbet och kommer med andan i halsen 30 sekunder före utsatt tid. Idag är jag inne på min andra kopp kaffe hemma i soffan. Gött.

Vill mest lägga in ett TACK till alla er som på olika sätt har hört av er angående mina depressions-inlägg. Jag är glad att de kan vara till nytta för någon mer än mig själv. Mer är på gång!

Nu: tandborstning. Be careful out there, vi hörs!

Kommentera

