Favoritbloggarna

Tack ni som tipsade om läsvärda bloggar! Jag lovade ju att återgälda er med mina favoriter, så de kommer här:

Michaela som driver Hej Blekk! och Hej kroppen! är inte mindre än ett geni. För dig som vill veta mer om feminism, normer, vill känna dig tryggare i din kropp, eller bara få en annan vinkel på saker och ting.

Annikas aningar är en blogg som är som en spännande följetong, fast det handlar om verkligheten. Annika har än så länge berättat om tiden efter ridolyckan som orsakade hennes ryggmärgsskada. Förhoppningsvis kommer mer. In och läs ikapp och börja följ!

Min kloka vän Sanna skriver om sitt liv, sin familj, normer och om sitt jobb som lärare. Initierat och intressant!

På Nyheter24 bloggar Quetzala Blanco om sex, drugs & rock’n’roll. Helt olikt mitt liv, jag håller inte alltid med om vad hon skriver, men jag älskar kompromisslösheten.

HanaPee är så pass cool, rolig och smart. Har uppdaterat lite sparsamt under sommaren, jag hoppas att hon återkommer.

Så mina vänner, detta är bland det bästa som Internetz har att erbjuda er idag. In och läs!

HanaPee Hej Blekk Quetzala

Kommentera

