Hej konsument

Lånar listan av bästa Kakan. Det är Hej Konsument ur DN På Stan.

Bästa promenad:  Vid Södra Bergundasjön, med doggen.
Favoritförort: Tegnaby
Favoritgata: Vintergatan
Favoritdrink: Blå drinkar går alltid hem
Äter lyxmiddag på: I mammas kök eller hos Emelie
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma
Här bjuder jag pappa på middag: Se ovan
Bästa mikromaten: En sån där färdig paj med grönsaker, pesto och mozzarella.
Fikar gärna på: Kullzéenska i Kalmar
Bästa lunchställe: King of India
Bästa kaffet: Morgonkaffet
Bästa baren: Fri? 😉
Senaste teaterföreställning: Farliga förbindelser på Dramaten i våras.
Senaste utställningen: Antagligen samlingarna på The Smithsonian i Washington förra året
En bra gå bort-present: Allt som är ätbart
Favoritlyxartikel:
Läser just nu: Allt för lite
Läser helst: Romaner som är välskrivna, men inte för svårlästa
Favoritråvara: Avokado
Favoritfärg: Rött är alltid rätt!
Favoritmärke: Mitt födelsemärke på ryggen
Favoritskor: Ridskorna + alla mina Converse
Dricksprocent: Olika
Modeförebild: Martina Bonnier, nä, skoja bara. Min vän Martina i Lule!
Motionerar: Oregelbundet
Det dyraste jag har köpt: Min lägenhet
Favoritprodukt på Apoteket: X-soft tandborstar
Lyssnar på: P3
Bästa förfestmusiken: Petter
Senast gnolade: Antagligen någon av sångerna vi sjunger på jobbet
Dansar helst till: Robyn
Senast köpta skivan: Köper dessvärre inte skivor längre, har all musik digitalt.
Mitt sämsta köp någonsin: Har ett par dyra stövlar i garderoben som jag aldrig har använt…
Senaste impulsköp: En glass, igår
Senaste fyndet: En furminator på Tradera
Senaste secondhandfyndet: En jeansjacka
Mode jag aldrig vill se igen: Platåskor
Värsta huvudbonaden: Truckerkeps
Bästa huvudbonaden: Ridhjälm
Favoritaccessoar: Solglasögon
Transportmedel: Volvo 850
Återvinner: Mer sedan min brf fixade egen återvinningsstation
Hejar på/håller på: Alla som är värda min kärlek och respekt!
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Min smartfån är min käraste ägodel ❤

Kommentera

