10 saker att göra i sommar

Så gött att ha en blågg, jag får skriva vad jag vill… 😀 Som till exempel min tio bästa sommartips:

  1. Följ min blogg! (Duh!)
  2. Bild-googla cute baby dragon. Inte ett öga torrt.
  3. Ät utomhus. Grilla allt som grillas kan. Minst en glass per dag är en annan tumregel att följa på sommaren.
  4. Titta på valfritt program på TV11. Ingen kommentar.
  5. Krama en hund.
  6. Städa inte i onödan.
  7. Sök upp Dagens tips med Jesper Rönndahl på Youtube.
  8. Skratta. Åt Jeppe.
  9. Lyssna på Musikguiden i P3, varje vardag från kl 18. Bra skit.
  10. Var spontan och härlig!! Nä, okej, skoja bara. Kom bara på nio tips.

2 thoughts on “10 saker att göra i sommar

  1. Jag fyrtelföljer dig! Och jag älskar tips nummer 10!

Kommentera

